بلاگ

خدمات تعمیر دستگاه های بدنسازی

تعمیر دستگاه بدنسازی

انواع دستگاه های بدنسازی هوازی نظیر تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال یا اسکی فضایی، اسکالیت یا پله باشگاهی و همچنین دستگاه های قدرتی بدنسازی مانند دستگاه لت، دستگاه پرس پا، دستگاه پرس سینه و …  همواره نیاز به مراقبت و نگهداری دارند تا همیشه در بهترین حالت خود بتوانند کار کنند و آسیب کمتری به دستگاه برسد. گاهی نیز لازم است از خدمات تعمیر دستگاه بدنسازی استفاده شود.

خدمات مربوط به دستگاه های بدنسازی شامل تعویض کابل یا تسمه، تعویض قرقره ها، رگلاژ وزنه ها، رگلاژ کابل یا تسمه، تعویض خشاب وزنه، پانج کردن ابتدا و انتهای کابل قدرتی، تعمیر شاسی شکسته شده، تعویض بلبرینگ ها، تعویض روکش تشک و صندلی ها، تعویض قاب های جانبی، نصب و راه اندازی دستگاه، باز کردن دستگاه، جابجایی دستگاه ها، سرویس، روغنکاری و سایر موارد است.

در صورتی که دستگاه بدنسازی شما قدیمی است و قطعات یدکی آن در بازار پیدا نمی شود، می توانید با تغییر بعضی از قطعات جانبی آن، دستگاه را مجددا احیا کرده و از آن استفاده نمایید. برای این منظور می توانید با دفتر خدمات تعمیری تماس بگیری و یا درخواست تعمیر خود را در سایت ثبت نمایید.

سرویس، تنظیم و تعمیر دستگاه های بدنسازی در مناطق مختلف شهر تهران پذیرفته می شود. در مورد شهرستان ها نیز این موارد به نمایندگی های مجاز ارجاع خواهد شد.