بلاگ

خرید لوازم جانبی تردمیل دی کی سیتی 

لوازم جانبی تردمیل

لوازم جانبی تردمیل دی کی سیتی شامل 3 بخش کلی است که در متن پیشرو به تفضیل توضیح داده می شود:

1- لوازم زینتی یا لوازم دکوری دی کی سیتی 
2- لوازم الکترونیکی دی کی سیتی 
3- لوازم مکانیکی دی کی سیتی

لوازم زینتی تردمیل دی کی سی تی به لحاظ کاربردی در تردمیل اهمیت چندانی ندارند و لی به لحاظ بصری، نمای بهتر و کامل تری از تردمیل به شما ارائه می دهد که شامل مواردی مانند قاب روی موتور تردمیل، قاب اصلی چپ و راست، قاب بغل تردمیل ستون چپ و راست، فوتریل تردمیل، قاپک، قاب زیر دسته، قاب روی دسته، در بعضی مواقع قاب مانیتور، قاب پشت مانیتور  که بسیاری از این ها برای خرید مشتریان در سایت در دسترس است . لازم به ذکر است که این قطعات مخصوص برند دی کی سیتی می باشد و فقط در بعضی مواقع با برندهای دیگر مطابقت دارد .

لوازم الکترونیکی : قطعاتی بسیار مهم و کاربردی که نقش اصلی در عملکرد دستگاه دارد که با خرابی یک قطعه آن در تردمیل، بخش زیادی یا کل تردمیل دچار مشکل شده و دستگاه بلا استفاده می شود.

قطعات یدکی تردمیل دی کی سیتی به شرح  زیر می باشد :

1- مانیتور تردمیل که فرمانده تردمیل محسوب می شود و کلیه ی فرماندهی های بخش های دیگر توسط کاربر از طریق دکمه های روی آن قابل اجرا است.

2- برد مانیتور تردمیل (PCB) : برد الکترونیکی که درداخل مانیتور تردمیل قرار دارد که در بعضی مدل ها به صورت جدا از مانیتور در دسترس است .

3- برد تغذیه تردمیل: بردی است که کارهای قدرتی در تردمیل را انجام داده و عملکرد تغییر شیب و سرعت تنظیم و کنترل ولتاژ و آمپر به اجزای دیگر را بر عهده دارد که میزان قدرت آن نیز با اسب بخار سنجیده می شود.

4- کابل تنه تردمیل : که شامل کابل های ارتباطی بین مانیتور و برد تغذیه می باشد .

و همچنین موارد دیگری مانند سنسور سرعت تردمیل، کلید روشن و خاموش تردمیل، کابل برق، فیوز تردمیل، ترانس، کیت هندپالس، کیت HR ، سوکت ورودی برق، LCD  هستند .

لوازم مکانیکی : که استهلاک بیشتری نسبت به قطعات دیگر دارند که قطعات اصلی آن در زیر ذکر می شود :

1- تسمه دونده تردمیل : پر مصرف ترین قطعه تردمیل بوده که در مصارف خانگی هر 2 سال یکبار و در مصارف باشگاهی هر یک تا یک سال و نیم در حالت استاندارد می بایست تعویض شود که با اندازه گیری دقیق طول و عرض تسمه می توان آن را خرید و توسط کارشناسان فنی این حوزه نصب شود .

2- تخته دونده تردمیل : تخته ای از جنس MDF که با روکش فرمیک ارائه شده و در این مورد طول و عرض و ضخامت تخته را باید دانست .

3- رولر عقب و جلو تردمیل : غلتکی که بر اثر چرخش آن تسمه حرکت می کند .

4- موتور تردمیل : که بر اساس HP  یا اسب بخار اندازه گیری می شود و از طریق مشخصه های روی موتور از قبیل ولتاژ، آمپر، اسب بخار، اندازه و ساختار موتور می توان اقدام به خرید کرد.

5- تسمه موتور تردمیل: تسمه های شیاری که بر اساس نشانه  j ، که اندازه گیری آن را با واحد اینچ صورت می گیرد و اعداد نوشته شده روی آن معیار تشخیص می باشد .

6- موتور شیب تردمیل: موتوری که مسئول شیب دهی به بالا و پایین شاسی را دارد و بر اساس طول مارپیچ اندازه گیری می شود .

در آخر برای خرید لوازم جانبی تردمیل دی کی سیتی، کامل ترین و جامع ترین مرجع اطلاعات در سایت کافه ورزش برای مشتریان تهیه شده که با مراجعه به آن می توانید قطعات مختلف را خریداری نمایید.