بلاگ

دوچرخه BMX اسپشیالایزد P20 سایز 20

دوچرخه اسپشیالایزد

شرکت اسپشیالایزد درسال 1974 درآمریکا تاسیس شد و اين آغازي براي تحولي بزرگ در صنعت دوچرخه سازي آمريکا و سراسر جهان بود. این شرکت با بکارگیری تکنولوژی پیشرفته، کیفیت بالای دوچرخه سواری را برای رایدرها فراهم نموده است. تولید تخصصی دوچرخه و لوازم دوچرخه با کیفیت بالا تخصص اسپشیالایزد است. این برند آمریکایی طرفداران زیادی دارد و دوچرخه هاي حرفه اي آن برنده میادین رقابتی زیادی بوده اند. در زمینه تولید لوازم جانبی و لباس دوچرخه نیز یکی از پیشتازان این صنعت است و تمامی لوازم مورد نیاز یک دوچرخه سوار حرفه ای و آماتور را با کیفیت بسیار بالا و تحت یک نام به جامعه دوچرخه سواری ارائه نموده است.

.همانطور که در تیتر این دستگاه دوچرخه آمده نشان از یک برند خوب آمریکایی در رشته ای از گروه دوچرخه های جامپ خیابانی دیده میشود. این کالا برای آقایان و بانوان علاقه مند به این رشته مناسب میباشد.

سایز طوقه 21 اینچ و تنه از جنس کرومولی دوبل 520 است. دوشاخ نیز از همین آلیاژ و برعکس همه دوچرخه های اسپشیالایزد که دست ساز میباشد، این کالا با رعایت کاهش تدریجی در ضخامت و پهنا و راندن راحت رایدر که لحظات مفرحی را برایش ایجاد میکند، ساخته شده است.

کرپی دوچرخه از جنس آلومینیوم با طول 5 سانتیمتر و2میلیمتر و با بست بیست و دو میلیمتراست. فرمان از جنس استیل با قابلیت جابجایی تا بازه یازده درجه به سمت عقب میباشد. ترمزها و دسته ترمزها از شرکت تکترو ویو شکل(وی بریک) ساخته شده است. خودرو از جنس کرومولی و دارای 25 دندانه است. گریپ مخصوص از جنس ماده رزین و طبق قامه از جنس کرومولی میباشد. توپی تنه بلبرینگی و طوقه دوچرخه از جنس آلومینیوم با 36 پره با 5/3 سانت پهنا و توپی طوقه ها بلبرینگی و از جنس آلومینیوم است.

تایرها مخصوص آسفالت با ضخامت 30 تی پی آی هستند. زین دوچرخه و لوله زین هردو از آلومینیوم میباشند.دارای لوله زین با ارتفاع 4/25 سانتی متر و چهارمیلیمتر میباشد. زنجیر از برند کی ام سی است. این شرکت با بیش از 40 سال سابقه دارای طرفداران زیادی است. پنجه رکاب از جنس پلاستیک فشرده صاف میباشد.

نوشته های مشابه