بلاگ

فروش ویژه لوازم یدکی دستگاه های بدنسازی

فروش ویژه

از جمله لوازمی که در فروش ویژه لوازم یدکی دستگاه های بدنسازی سایت کافه ورش شامل تخفیف شده موارد زیر می باشد که در این مقاله درباره ی هر کدام و کارایی آنها توضیح داده می شود:

 

1. مانیتور : مانیتور تردمیل یا مانیتور دوچرخه ثابت که وظیفه فرماندهی به قطعات دیگر دستگاه را دارد.

2. موتور شیب تردمیل : قطعه ای متشکل از مارپیچ و چرخ دنده ها با سایز های مختلف و پتانسیومتر که بین شاسی و پایه چرخ دار قرار گرفته و وظیفه شیب دهی به شاسی را بر عهده دارد .

3- قاب دستگاه بدنسازی و لوازم جانبی آن : این قطعات پلاستیکی و بعضاً لاستیکی که در قسمت های مختلف دستگاه های بدنسازی به چشم می خورد کمتر کاربرده بوده و بیشتر جنبه تزئینی داشته و از قطعات داخلی دستگاه و کابل های مختلف محافظت می کند.

4- سنسور : قطعه ای شمارشگر است که در دستگاه های مختلف چندین نوع دارد. سنسور سرعت که وظیفه انتقال تعداد چرخش فولی یا چرخ تسمه دارد.

انواع سنسور سرعت :

سنسور ضربان قلب  که تعداد ضربان قلب را به برد هندپالس انتقال می دهد.

سنسور کلید ایمنی : که مانند کلید روشن خاموش عمل کرده و برق را در مانیتور قطع و وصل می کند .

5- رولر تردمیل: رولر عقب و جلو در تردمیل از قطعات پراصطکاک است .

6- تسمه موتور تردمیل: رابط بین رولر جلو و موتور بوده و در دستگاه های دوچرخه ثابت و الپتیکال بر روی چرخ تسمه قرار می گیرد .

7- سایر لوازم یدکی دستگاه بدنسازی: بخشی از قطعات دستگاه های بدنسازی که در این دسته قرار گرفته شامل قطعات بسیاری مانند لیبل، فلایویل، بلبرینگ، جک گازی، چرخ تسمه، انواع فوم ها سیم کابل و … می باشد که برای فروش در سایت قرار گرفته شده است.