بلاگ

نوسازی تردمیل های خانگی دی کی سیتی

تردمیل خانگی

مشتریانی که تردمیل های خانگی دی کی سیتی در منزل دارند، می توانند با صرف هزینه کم اقدام به نوسازی تردمیل نموده و از کالای خود بهره برداری بهتری داشته باشند که در ذیل به بررسی آن میپردازیم .

تسمه تردمیل : عمر تسمه دونده در تردمیل چه از دستگاه استفاده شود و چه استفاده نشود نهایتاً 2 سال می باشد که می بایست به عنوان یک قطعه مصرفی تعویض شود و روغنکاری به موقع به عمر آن می افزاید.

تخته تردمیل : این قطعه طی سالیان رویه فرمیک آن دچار فرسودگی می شود و در بعضی مواقع شکستگی ایجاد می شود که تعویض آن تنها راه حل این مشکل می باشد .

قاب موتور تردمیل : بزرگترین قاب پلاستیکی در تردمیل دی کی سیتی است که به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و شکستگی می شود .

قاب های جانبی تردمیل : که شامل قاب های روی دسته تردمیل، قاب زیر دسته تردمیل، قاب بغل ستون تردمیل و قاب چرخ که بر اثر جا به جایی ممکن است دچار شکستگی شده باشند، در اینصورت مشتریان می توانند از سایت کافه ورزش قاب مورد نظر را خریداری کنند .

قاب پشت کامپیوتر تردمیل و قاب زیر موتور: قاب های نازک شکننده و طلقی هستند که بسیار نازک بوده و فقط جنبه دکوری و تزئینی دارد.

موتور تردمیل : موتور های DC که با اسب بخار متفاوت بوده و اندازه های متفاوت دارند که طی سالیان دچار فرسودگی در بلبرینگ و روتور شده و به جای تعمیر می توانند تعویض کنند .

برد تغذیه تردمیل : برد اصلی که تأمین برق به بخش های مختلف را دارد و بیشترین خرابی تردمیل از این بخش می باشد.

موتور شبب تردمیل : موتوری که وظیفه شیب دهی به شاسی تردمیل را دارد و در گذر زمان دچار فرسودگی در چرخ دنده ها می شود.

مانیتور تردمیل : مرکز فرماندهی اجزای مختلف تردمیل است که مرکز توجه همه تردمیل ها می باشد .