دسته‌بندی نشده

ورزش در خانه بعد از کار روزانه

ورزش خانگی

ورزش کردن به صورت روزانه و منظم باعث بهبود سلامتی و حفظ آن میشود. داشتن یک ورزش خانگی، انجام تمرینات ورزشی به صورت برنامه ای منظم تاثیرات شگرفی بر زندگی شما خواهد داشت که میتوان به مزایایی ازجمله تناسب اندام و کاهش چربی های بدن، عضله سازی و تقویت عضلات بدن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های مزمن اشاره کرد.

 

علاوه بر این، ورزش کردن روزانه باعث رهایی از خستگی و استرس روزانه میباشد که منجر به افزایش شادی، بهبود سلامت روانی و بهتر خوابیدن می‌شود و حتی بر رابطه‌ی جنسی هم تاثیر به سزایی می‌گذارد.

 

ورزش کردن بعد از انجام فعالیت کاری روزانه، که اغلب عصر یا غروب است، بهترین زمان برای ایجاد شادابی، تجدید قوای بدنی و روحیه شماست. انجام فعالیت ورزشی مثل پیاده روی، بدنسازی و یا هر نوع ورزش دیگری که انجام میدهید، علاوه بر اینکه به سلامتی و تناسب اندام تان کمک کرده اید، باعث می‌شوید شب ها بهتر بخوابید و روز بعد سرحال تر و پرانرژی تر به محیط کاری بروید.

 

شاید باور نکنید اما ورزش بعد از کار، یکی از روش های شادتر بودن در محیط کار است. وقتی روز خود را با یک ورزش خوب و مناسب به پایان می رسانید فردا هم سرکار خوش خلق تر هستید. به طور کلی افرادی که می توانند در زندگی حرفه ای و عمومی خود با ورزش یک نوع تعادل ایجاد کنند موفق تر هستند.

 

افزایش قدرت بدنی، بهبود کارایی و افزایش کارایی مغز، کاهش استرس و افسردگی کاری، افزایش سرعت عمل در کار، تقویت حافظه و بهبود روابط از مزایای دیگر انجام فعالیت ورزشی روزانه است.

 

دستگاه ورزشی واندرکور اسمارت انتخابی مناسب برای داشتن فعالیت ورزشی بعد از انجام کارهای روزانه است. این دستگاه با داشتن قیمتی مناسب، به کاهش چربی های شکم و پهلوها و تقویت عضلات شکم و دست و پا کمک میکند. تحمل وزن واندرکور اسمارت تا 120 کیلوگرم میباشد و با دسته هایی از ابر نرم و قسمت پایین از ابر و روکش چرم، راحتی را هنگام کار با این دستگاه تضمین می کند .

 

طراحی مناسب دستگاه واندر کور اسمارت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تمرینات ورزشی خود را روزانه و به طور منظم، در محیطهای مختلف انجام دهید. این دستگاه دارای ابعادی مناسب است و فضای بسیار کمی را اشغال میکند، به طوری که از آن در محیط خانه و باشگا ههای ورزشی میتوان استفاده کرد. شما از این وسیله میتوانید برای انجام تمریناتی مانند دراز و نشست، شنا و سایر حرکات ورزشی استفاده کنید.

 

مناسب برای تقویت عضلات شکم، کمر، دست و پا و انجام حرکات ورزشی مانند کرانچ (دراز و نشست)، شنا سوئدی، پل، حرکت جلو بازو و حرکت پشت بازو، ضربات قیچی، پا دوچرخه و حرکت شکم دو زانو میباشد.

 

دارای دو ابر در انتهای میله‌ها (دسته ها) برای راحتی بیشتر, دارای دو پیچ برای تنظیم مقاومت فنرها با فابلیت تنظیم 8 مرحله سختی, دارای دو فنر داخلی درون میله‌ها برای بازگشت‌پذیر بودن, دارای یک زیرپایی در بسته‌بندی برای ثابت نگه‌داشتن دستگاه بر روی سطوح مختلف, قسمت تخت پایینی دستگاه نرم و دارای روکش چرم مصنوعی نیز میباشد.