دسته‌بندی نشده

اسکالیت، يک دستگاه بدنسازی هوازی ساده با کارايی منحصر به فرد

دستگاه اسکالیت اینتنزا

يکي از پايه‌هاي اصلي سلامت قلب و عروق انجام تمرين‌هاي هوازي با دستگاه بدنسازی هوازی است. روش‌هاي گوناگوني براي انجام اين تمرين‌ها وجود دارد. در بسياري از مواقع براي تمرينات هـوازي نياز به وسيله‌ ي خاصی نيست اما تجهيزات ورزشي مي‌توانند به شما  انگيزه بدهند و کار را براي رسيدن به تناسب اندام و سلامتي آسان‌تر کنند. اگر تا به امروز دچار کم تحرکي بوده‌ايد و نگران سلامتي و تندرستي خود هستيد، بهتر است بدون درنگ با تعيين هدف، از همين امروز شروع کنيد. تمرين‌ با دستگاه بدنسازی هـوازي بهتـرين گزينه براي آغاز يک سبک زندگي سالم است. از مدت زمان کم شروع کنيد و با گذشت زمان بر شدت و مدت آن بيفزاييد.

فعاليت هاي بـدني شمـا همـواره بايد چهار هدف اصلي را دنبال کند که اين هدف‌ها شامل :

1-به‌کارگيري همه عضلات اصلي بدن به صورت متوالي

2-انجام فعاليت های بدني دست‌کم به مدت 30 دقيقه و براي 3 تا 5 روز در هفته

3-در نظر گرفتن استقامت قلبي – عروقي با توجه به شرايط و آمادگي جسماني شما

4-لذت بردن از ورزش مداوم و پيگيرانه به عنوان يک سبک زندگي

اگـر تصميم داريد ورزش را در برنامـه زنـدگي خـود قرار دهيد بايد هدفي بزرگ‌تر و فراتر از لاغـر شـدن و چاق شدن داشته باشيد. براي رسيدن به اين چهار هدف، دستگاه بدنسازی اينتنزا پيشنهاد ويژه اي دارد؛ کلايمبر اسکاليت يک دستگاه بدنسازی هوازي ساده با کارايي منحصربه‌فرد بالا رفتن از پله با افزايش ضربان قلب، يکي از راه‌هاي دستيابي به سطوح بالاتري از استقامت قلبي – عروقي است؛ همچنان‌که بهبود عملکرد و تقويت عضلات پايين تنه نيز مزيت ديگر اين تمرين است. تمرين مداوم روزانه با اسکاليت به‌مدت 30 تا 45 دقيقه، از چربي‌هاي ران و باسن کم مي‌کند.

دستگاه پله برقی (اسکاليت) Ci 550، امکان تمرين‌هاي هوازي متنوعي را براي شما ايجاد مي‌کند. تمرين‌هايي که در سطح و شدت هاي مختلف اجرا مي‌شوند و لذت بخش هستند. تنوع تمرين‌ها و سطح آن‌ها به گونه‌اي طراحي شده است که نياز يک ورزشکار تازه‌کار يا پيشـرفته را برآورده مي‌کند. از مزيت‌هاي پله برقی اين است که مي‌توانيد با آن بدون در نظرگرفتن شرايط آب و هوايي به راحتي يک برنامه تمريني عالي را اجرا کنيد.

مدت زمان و انتخاب برنامه تمريني با دستگاه بدنسازی هوازی اسکاليت براي هر فرد متفاوت است و عوامل زيادي در تعيين آن تاثيرگذار است؛ اما براي جلوگيري از آسيب احتمالي و دلزدگي از تمرين، توجه داشته باشيد که هر جلسه ورزش با اسکاليت از يک ساعت بيش‌تر نشود. ورزش با پله برقی به‌دليل ايجاد تحـرک در سـراسـر بـدن، بسيار تاثير‌گذار است و نتيجه آن در زمان کوتاهي نشان داده مي‌شود اما اگر آسيب ديدگي يا بيماري خاصي مانند زانو درد داريد، مشورت با پزشک را ناديده نگيريد.