بلاگ

انواع قاب تردمیل

قاب تردمیل

قاب های تردمیل، قاب هایی با جنس پلاستیک سخت و بعضاً نرم هستند که وظیفه حفاظت از بخش های مختلف و یا کاربرد دکوری دارند که در بخش های مختلف تردمیل نصب می شوند . در اینجا با انواع قاب تردمیل آشنا می شویم.

1.  قاب روی موتور تردمیل: قاب هایی که بخش اصلی پایین دستگاه که شامل موتور تردمیل، موتور شیب تردمیل و برد تغذیه تردمیل را می پوشاند و طول و عرض و ارتفاع های متفاوتی دارند .

2.  قاب مانیتور تردمیل: بعضی از مدل های تردمیل در سایت به صورت مجزا هستند که دارای قاب خالی مانیتور شامل قاب پلاستیکی مانیتور دستگاه ها است.

3- قاب پشت مانیتور تردمیل: قاب هایی از پلاستیک ترد و نازک که فقط پوشاننده بوده و جنبه کاملا دکوری دارد.

4- قاب روی دسته و قاب زیر دسته تردمیل: این قاب ها، روی دستگیره و زیر دستگیره که پیچ های ستون از آنجا متصل می شوند را می پوشاند و ظاهری زیبا به دسته می دهد .

5- قاب بغل ستون تردمیل: قاب هایی هستند که فضای بین شاسی و ستون ها را پوشانده و از زاویه کناری جذابیت بصری ایجاد می کند.

6- فوتریل تردمیل: قاب ها کناری که در دو طرف شاسی به طول قرار می گیرد و کاربر دستگاه قبل و بعد از تمرین پای خود را روی آن قرار می دهد.

7- قاب هندپالس تردمیل: قاب هایی که سنسورهای فلزی هندپالس روی آن قرار میگیرد که روی دستگاه یا بر روی دستگیره های تردمیل قرار می گیرد .

8- قاپک تردمیل : قاب های انتهای تردمیل که اکثراً با قدم گذاشتن اشتباه کاربر بر روی آن دچار شکستگی می شود.

9 – قاب جا لیوانی تردمیل: قاب هایی که در بعضی از تردمیل ها وجود دارد و مانند کنسول عمل کرده و برای گذاشتن وسایل و قمقمه کاربر تعبیه شده است .