بلاگ

با لباس اسپشیالایزد لذت و کیفیت را در دوچرخه سواری تجربه کنید!

لباس دوچرخه سواری

دوچرخه سواری از آن دسته ورزش هایی است که تعرق در آن بسیار بالاست و همین امر (یعنی محیط های مرطوب) شرایط را برای رشد باکتری و قارچ بسیار مهیا می سازد. لباس دوچرخه سواری اولین لایه ای است که با پوست بدن شما در ارتباط است (دستکش دوچرخه سواری هم به همین ترتیب) برای همین منظور، همچون کلاه ایمنی باکیفیت، باید به خرید لباس باکیفیت و اصل هم توجه بسیاری داشته باشید. لباس های ارزان قیمت مسلماً از پارچه هایی تهیه شده اند که یا اکثراً از مواد بازیافتی هستند و یا از پارچه های بسیار بی کیفیت تولید شده اند. حتماً در بین دوستان خود کسی را می شناسید که پس از مدتی استفاده از این نوع جنس البسه حساسیت پوستی، خارش، قارچ و برخی موارد اینچنینی را تجربه کرده باشد. شاید وقت آن رسیده باشد که به پوست و سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید و به سمت خرید لباس های اورجینال رو بیاورید. کمپانی اسپشیالایزد به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های البسه دوچرخه سواری در دنیا می باشد.

تولید تخصصی دوچرخه و لوازم دوچرخه با کیفیت بالا تخصص اسپشیالایزد است. این برند آمریکایی طرفداران زیادی دارد و دوچرخه هاي حرفه اي آن برنده میادین رقابتی زیادی بوده اند. در زمینه تولید لوازم جانبی و لباس دوچرخه نیز یکی از پیشتازان این صنعت است و تمامی لوازم مورد نیاز یک دوچرخه سوار حرفه ای و آماتور را با کیفیت بسیار بالا و تحت یک نام به جامعه دوچرخه سواری ارائه نموده است.

بارانی و بادگیر اسپشیالایزد Outwear Rain & Wind دارای تکنولوژی‌های (Wind Stoper (Active Shell و Slim Fit می باشد.

(Wind Stoper (Active Shell این تکنولوژی به شما این امکان را میدهد تا بدون توجه به شرایط جوی، از ورزش خود کمال لذت را ببرید. بیشترین میزان مقاومت در برابر انواع شرایط (برف و باران و …) و بیشترین میزان تنفس را در اختیار دارید. شما می توانید بدون اینکه سردتان شود و بیش از حد تعرق داشته باشید به ورزشتان بپردازید. همچنین اطمینان داشته باشید که کاپشنتان به سرعت خشک خواهد شد. تفاوت آن با سِری Soft Shell لایه درونی آن است که در آن سِری لایه گرم و نرم است ولی در سری Active لایه لینینگ قرار دارد.

Slim Fit به معنی میزان چسبندگی لباس به بدن می باشد، که این لباس نیمه چسبان است.

نوشته های مشابه