بلاگ

تاثیر تمرین‌ با‌ تردمیل در لاغری

تردمیل

برای افرادی که میخواهند کالری سوزی داشته باشند و به کاهش وزن و تناسب اندام برسند بهترین راه حل انجام ورزش های هوازی میباشد. ورزش های هوازی مانند تمرین با تردمیل علاوه بر کاهش وزن، سیستم ایمنی را تقویت ‌میکند، باعث افزایش سلامت جسم و روح میشود، به جلوگیری یا کاهش احتمال ابتلا به برخی از سرطان ها، دیابت، افسردگی، بیماری‌های قلبی‌-عروقی و پوکی استخوان کمک می‌کند، برنامه خواب را اصلاح می کند و باعث ایجاد آرامش می شود. پس لازم است که حتما در برنامه خود تمرینات روزانه هوازی را قرار دهید.

بدنسازی بهترین راه برای از دست دادن وزن دائمی است. با شروع تمرینات هوازی لاغری با دستگاه بدنسازی، کاهش وزن شما همیشگی خواهد شد زیرا تمرینات هوازی در زمانی کمتر نسبت به دیگر تمرینات، کالری بیشتری می‌سوزانند. بنابراین اگر قصد کاهش وزن داشته باشید بهتر است بدانید که رمز موفقیت شما انجام تمرینات ورزشی با دستگاه‌ بدنسازی هوازی است.

اگر چربی سوزی با حداکثر سرعت ممکن را میخواهید، تمرینات هوازی خود را با تردمیل انجام دهید. تردمیل یکی از اصلی ترین و موثرترین دستگاه های بدنسازی هوازی جهت چربی سوزی در باشگاه ها است.

در هر ساعت دویدن روی تردمیل، بین 600 تا 1200 کالری سوزانده میشود که این عمل تاثیر به سزایی در تقویت استخوان ها و عضلات پاها خواهد داشت و عنوان بهترین دستگاه‌ چربی‌سوز هوازی را از آن خود میکند. پیاده روی و دویدن که از بهترین ورزشهای هوازی هستند با تردمیل شبیه سازی شده اند و اگر شرایط برای انجام این دو ورزش برای شما مهیا نباشد، بهترین گزینه استفاده از تردمیل باشگاهی یا خانگی است.

همچنین میتوانید با استفاده از تردمیل، با تنظیم شیب یا تنظیم سرعت دویدن را نیز امتحان کنید و از حالت های مختلف تمرین لذت ببرید. با کنترل سرعت دستگاه میتوانید دویدن سریع یا آهسته را نیز  امتحان کنید و از تناسب اندام خود لذت ببرید.

تردمیل های باشگاهی برند تایوانی اینتنزا با گارانتی پنج ساله ارکیدمهر (نماینده انحصاری برند اینتنزا) دارای قدرت 4 اسب بخار میباشند که در حالت پیک دستگاه 8 اسب بخار می شود. علاوه بر این، تحمل وزن بسیار بالایی دارند و حداقل تا وزن 250 کیلوگرم را تحمل میکنند. این تردمیل ها دارای ضربه گیر قابل انعطاف با تحمل 560 کیلوگرم وزن بوده و نیازی به روغن کاری ندارند. قابلیت دسترسی راحت به امکانات دستگاه از طریق نشانگر UNI-JOG و مجهز به سیستم عیب یابی خودکار از دیگر ‌ویژگی های تردمیل های اینتنزاست.

تردمیل باشگاهی اینتنزا مدل 550Te2 دارای مانیتور LED لمسی یا تاچ است که نمایشگر زمان و مسافت و تعداد پدال در دقیقه (RPM) سرعت، سطح کالری، ضربان قلب و وات مصرفی میباشد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi و پخش فایل های صوتی و تصویری از دیگر قابلیت های این مدل است.

تردمیل باشگاهی اینتنزا مدل 550Ti دارای مانیتور LED Dot matrix میباشد که زمان و مسافت، سطح کالری، ضربان قلب و وات مصرفی را نمایش میدهد. سیستم هوشمند مدیریت انرژی و ضربان قلب کاربر از طریق جلوه های نوری‌ و رنگی از دیگر قابلیت های این دستگاه است.