بلاگ

اسکی فضایی ETi 550 کاربردی ترین دستگاه بدنسازی

اسکی فضایی

دستگاه اسکی فضایی550  ETi از جمله کاربردی ترین محصولات برند اینتنزا است که مناسب جهت تمرینات هوازی می باشد. توسط این دستگاه شما می توانید ضربان قلب خود را بررسی کنید.این اسکی فضایی با دستگاه یا مونیتور نشانگر ضربان قلب تجهیز شده است. بررسی و دنبال کردن میزان ضربان قلب و پاسخ فیزیکی به داده های حاصل از این بررسی به شما کمک خواهد کرد که از اسکی فضایی بسیار موثرتر و پربازده تر استفاده کنید. اگر هر جلسه تمرین را برای رسیدن به ضربان قلب خاصی هدف گذاری کنید، بیشترین بازده ورزشی را از فعالیت با این دستگاه هوازی به دست خواهید آورد.
این اسکی فضایی ها دارای برنامه تمرین های پیش فرضی هستند که بر روی حافظه کنسول نصب شده است. این برنامه ها به صورت خودکار مقاومت و شیب دستگاه را تغییر می دهند. با وجود این برنامه ها بدن خود را به خوبی به چالش خواهید کشید و اثرات بهتر و مثبت تری را تجربه خواهید کرد.
انجام تمرینات پربازده بر روی اسکی فضایی با رعایت موقعیت بدنی و حفظ آن در تمام طول تمرین آغاز می شود:
1. مواظب باشید، چراکه در هنگام پاگذاشتن بر روی پدال های اسکی فضایی پدال ها شروع به حرکت می کنند. بنابراین، ابتدا دستگیره های ثابت اسکی فضایی را گرفته، سپس هر کدام از پاها را بر روی یک پال بگذارید.
2. پاهای خود را خم کنید. سایز پدال بیشتر اسکی فضایی ها بزرگ است، و فضای مازاد اطراف پا می تواند حس راحتی را افزایش دهد، اما با این وجود امکان خمیدگی نادرست پاهای شما بوجود می آید. برای پیشگیری از آسیب مفاصل ران ها، کف پاهای خود را به کناره پدال ها نزدیکتر کنید، طوری که پا با لبه پدال ها موازی باشد.
3. کمر خود را صاف نگه دارید. حفظ صاف بودن و انحنای طبیعی ستون فقرات قسمتی مهم در استفاده صحیح از اسکی فضایی به شمار می آید. عضلات شکم خود را سفت کرده، سر خود را بالا نگه دارید، و با نگاه کردن به جلو کمک زیادی به حفظ صحیح موقعیت بدنی خود بر روی اسکی فضایی بکنید. باید تصور کنید که یک فنر از سقف آویزان است، سمت دیگر فنر به سر شما متصل شده و همواره آنرا بالا نگه می دارد، نگاه شما را به جلو خیره می کند و انحنای طبیعی ستون مهره ها را حفظ می کند.
4. موقعیت دست ها نیز مهم است.این اسکی فضایی دو نوع دستگیره دارد. با گرفتن دستگیره های ثابت می توانید تعادل خود را حفظ کنید، و با در دست گرفتن دستگیره های متحرک بالا تنه خود را نیز در ورزش شرکت دهید. در هر دو مورد سعی کنید، دستگیره ها را به آرامی بگیرید. شانه های خود را کمی عقب و به سمت پایین متمایل کنید، آرنج ها را کمی خم کرده تا حرکت روان و مناسبی را بر روی دستگاه تجربه کنید.

برخی از مشخصات این دستگاه بدنسازی هوازی بسیار کاربردی عبارتند از:

1-دسترسی سریع و راحت به امکانات دستگاه از طریق نشانگر UNI-JOG

2-سیستم هوشمند مدیریت انرژی و ضربان قلب از طریق جلوه های نوری و رنگی

3-صفحه نمایش LED بزرگ DOT MATRIX

4-طراحی دسته و پنل کاربری ارگونومیک

5-دارای نگهدارنده تبلت و موبایل

6-حداکثر تحمل وزن تا 180 کیلوگرم

7-تغذیه ولتاژ از ژنراتور

8-دارای 40 سطح مقاومت

9-بازه قد استفاده کننده از 147-193 سانتی متر

10-بازه شیب پدال ها از 13-40 درجه در 16 سطح

نوشته های مشابه