دسته‌بندی نشده

دستگاه بدنسازی جلو بازو پاناتا 1FE056

دستگاه جلوبازو

در رشته بدنسازی دستگاه های قدرتی بسیاری به تقویت عضلات بدن شما کمک میکنند که یکی از این دستگاه ها، دستگاه جلو بازو میباشد . این دستگاه که به تقویت عضلات جلو بازو کمک میکند، از محبوب ترین دستگاه ها بین ورزشکاران محسوب میشود؛ زیرا ورزشکاران مبتدی و حرفه ای همگی خواستار بازوهایی حجیم هستند.

عضله بازو عضله ایست که به عضلات سرشانه وصل شده و تا قسمت مفصل آرنج ادامه پیدا کرده است. دستگاه جلو بازو به منظور افزودن سایز به عضلات جلو بازو و بهتر ساختن فرم و شکل بازو، در بالای دامنه عضلات هم فشار را روی عضله شما حفظ می کند.

همچنین این دستگاه بدنسازی قدرتی به گونه ای طراحی شده است که امکان اعمال فشار بیشتر بر بخش بالایی، میانی و پایینی دامنه عضلات را فراهم می کند، علت آن هم در این است که این دستگاه به فرد اجازه استفاده از وزنه سنگین یا سبک را با فرم صحیح می دهد.

یکی از باکیفیت ترین دستگاه های جلو بازو، دستگاه جلو بازو پاناتا FitEvo مدل FE056 میباشد.

شرکت پاناتا در سال 1982بر اساس اصول کیفی در ایتالیا بنیانگذاری شد. بنیانگذار پاناتا علاقه زیادی به رشته بدنسازی داشت و معتقد بود این ورزش بهترین وسیله برای پیشرفت در رشته های قهرمانی دیگر است؛ پس به طور تمام وقت به تدریس بدنسازی و طراحی و تولید دستگاه های این ورزش پرداخت.

اکنون شرکت پاناتا در کشورهای فرانسه، اسپانیا و آلمان شعبه دارد و بیش از 40 نمایندگی محصولات پاناتا را در 55 بازار جهانی برای گروه های سنی متفاوت از کودک تا سالمند عرضه می کند.

گروه صنایع ورزشی ارکیدمهر وارد کننده دستگاه های بدنسازی پاناتا و نماینده این شرکت در ایران است.