بلاگ

دوچرخه برقی دی کی سیتی مدل Manhattan

دوچرخه شارژی

شرکت DK City  از زمان بنیاد گذاری در سال 1987 با هدف تولید محصولاتی برای برآورده ساختن نیاز انسان‌ها به تغییر الگوی زندگی در راه دستیابی به سلامتی، سرزندگی و افزایش طول عمر، کار خود را آغاز کرد. چنان که از نام DK (Dream Knitting) City پیداست،این شرکت باور دارد در هر کجا شهرنشینان زندگی می کنند، رویای لذت بردن از زندگی و بهره مندی از سلامتی، تعادل و تناسب اندام نیز وجود دارد. بنابراین نوآوری، طراحی و تولید بر پایه‌ی برآورده ساختن این رویا شکل گرفته است. محصولات دی کی سيتی از انواع دستگاههای بدن سازی و صندلی های ماساژ تا اسکوتر ، دوچرخه و موتور سيکلت الکتريکی را در بر ميگيرد.

طراح آمریکایی دوچرخه های شارژی Javier Cunado می باشد و اساسا هدف از ساخت این دوچرخه ها کمک به دوچرخه سوار می باشد. وقتی محل کار یا منزل شما در جایی با ارتفاع بالا باشد، یا دچار مشکلات فیزیکی مانند آرتروز، زانو و یا کمر درد می باشید این دوچرخه کمک بزرگی برای شما می باشد.

طراح خلاق دوچرخه شارژی مدل منهتن از برند مطرح دی کی سیتی فرآيندي ايجاد نموده است كه هنگامی در حال راندن اين دوچرخه مي باشيد و مانعي سر راه شما قرار دارد و مجبور به ترمز مي شويد، بعد از آن احتياج به شروع از نقطه صفر نداريد و با همان سرعت قبل به راندن خود ادامه می دهید.باتري اين دوچرخه 7 سلول دارد و عمرش 4 ساعت مي باشد. قابل حمل مي باشد و در بازه زماني 5 ساعت شارژ مي شود.سرعت آن در سرپائيني و سربالائي 35 تا 37 كيلومتر و در سطوح صاف صاف 42 كيلومتر مي باشد. باتری این دوچرخه‌ها قابل حمل است و برای شارژ کردن فقط کافی است باتری را از بدنه جدا کرده و به برق بزنید همچنین می توانید بدون جدا کردن با وصل کرن سیم آداپتور(42 وات) آن را شارژ نمایید. لازم به ذکر است باتری در بدنه دوچرخه جاسازی شده است که همچنین در بدنه این دوچرخه قفلی تعبیه شده که باتری این دوچرخه را به بدنه قفل می‌کند که از دست سارقین مصون بماند. بر روی فرمان این دوچرخه نمایشگری وجود دارد که میزان شارژ باتری و همچنین تنظیم سرعت دوچرخه و مسافت طی شده را نمایش می‌دهد.از دیگر ویژگی های این دوچرخه، ترکبند تعبیه شده در پشت دوچرخه با تحمل وزن 15 کیلو بار می باشد.

این دوچرخه کاربردی در سال 2014 ساخته شد و برای استفاده آقایان و بانوان مناسب می باشد.دارای وزن 24 کیلوگرم است و می تواند مسافت 60-90 کیلومتر را با بیشترین سرعت( 25 کیلومتر در ساعت) طی کند. همچنین دوچرخه شارژی منهتن توسط باتری لیتیومی 36 ولت کار می کند.

برخی از ویژگی های دیگر این دوچرخه عبارتند از:

1-فریم آلومینیومی

2-دارای 8 دنده

3-شانژمان، دسته دنده و خودرو از برند برتر شیمانو

4-گریپ چرمی

5-دارای گارانتی سه ساله

6-سایز طوقه 28 اینچ

7-سایز فریم 17/5