بلاگ

مزایای ورزش در باشگاه با بهترین دستگاه های بدنسازی

باشگاه بدنسازی اینتنزا

ورزش در باشگاه بدنسازی که این روزها به خصوص در بین جوانان بسیار رواج پیدا کرده است، مزایای بسیاری دارد. بدنسازی قدرت و ایمنی بالارا به ورزشکار میدهد و تمرینات قدرتی نقاط قوت بدن را تقویت می‌کند تا همچنان بدنساز قدرتمند بماند.

هرچه فرد قوی‌تر باشد کمتر در معرض آسیب و صدمه است. از این رو ورزشکاران و بدنسازان حرفه‌ای به دلیل برخورداری از مفاصل و عضلات قوی کمتر دچار آسیب می‌شوند.

بهبود سلامت جسمی و روانی، کمتر دچار مشکلات و دردهای جسمانی شدن، افزایش اعتماد به ‌نفس و ایجاد انگیزه در فرد، نظم و انضباط شخصی و در نتیجه موفقیت در تمرینات و حتی زندگی شخصی، افزایش تراکم استخوان، چربی سوزی، افزایش استقامت، رشد عضلات و تناسب اندام از دیگر مزایای ورزش بدنسازی میباشد.

انجام تمرینات قدرتی و هوازی در باشگاه بدنسازی باعث میشود تا با داشتن برنامه مشخص و مخصوص اندام و شرایط خودتان ورزش کنید و همچنین از آسیب هایی که ممکن است داشته باشید با داشتن مربی متخصص در این زمینه جلوگیری کنید. همچنین با داشتن تجهیزات و دستگاه های ورزشی بدنسازی به طور مشخصی به انجام تمرینات هوازی یا قدرتی میپردازید و به تقویت عضلات خود با دستگاه هایی که ایمنی بیشتری دارند میپردازید.

از دستگاه های هوازی مهم و محبوبی که میتوان با آن به تناسب اندام رسید میتوان به تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و پله باشگاهی (اسکالیت) اشاره کرد.

تردمیل باشگاهی ایتالیایی پاناتا مدل FENIX-TOUCH 1fxt003 دارای گارانتی ارکیدمهر ( نماینده پاناتا در ایران) دارای صفحه نمایش لمسی 15 اینچی، دارای سنسور دست، دارای برنامه تمرینی، ایجاد پروفایل شخصی میباشد.

اسکالیت (پله) اینتنزا مدل 550Ce2 ساخت کشور تایوان دارای گارانتی ارکیدمهر ( نماینده انحصاری اینتنزا در ایران) با بکارگیری استاندارد های جدید در صنعت پله برقی های هوازی و بر پایه تکنولوژی Smart—-Height توانسته است طیف وسیعی از علاقه مندان به فیتنس را به سمت خود جلب نماید.

بازه گسترده ای از کاربران حرفه ای تا مبتدی که اهمیت قابل تنظیم بودن ارتفاع پله ها را به خوبی می دانند. این مدل دارای 20 ارتفاع مختلف در بازه ای بین 4 تا 7.7 اینچ قابل تنظیم است. این تمام قابلیت های این دستگاه نیست. تغییر میزان شیب، سرعت و همچنین برنامه های تمرینی مختلف از ویژگی های منحصر به فرد دیگر آن است، وجه تمایزاتی که کاملاً Escalate 550 را از سایر رقبای خود یک پله بالاتر قرار می دهد! پله برقی Escalate 550 اینتنزا در دو مدل E Series و I Series عرضه شده است.