بلاگ

چند ابزار لازم برای دوچرخه سوار

چند ابزار لازم برای دوچرخه سوار

شاید یکی از ابزارهای مهمی که لازم است دوچرخه سوار به همراه داشته باشد تلمبه دوچرخه است. ابزاری که در واقع به دوچرخه اضافه می شود و در عین سبک بودن باید زیبایی دوچرخه را نیز حفظ کند. کمپانی Topeak تلمبه نینجا را برای تامین این نیاز به بازار عرضه کرده است که برخی از مهم ترین خصوصیات آن را در ادامه می خوانیم:

تلمبه دوچرخه Ninja P

این تلمبه سبک تنها 62 گرم وزن دارد و داخل لوله زین قرار می گیرد؛به همین دلیل هم زیبایی دوچرخه را حفظ می کند و هم در هنگام نیاز به راحتی قابل دسترس است. همچنین حلقه پایه لاستیکی و محل قرار داشتن تلمبه در لوله زین، آسیب پذیری آن را کم می کند.
همراه این تلمبه دو عدد شاخص ارتفاع لوله زین سازگار با اندازه های 27.2 ، 30.9 و 31.6 ارائه می شود تا دیگر نگران به هم خوردن تنظیمات ارتفاع لوله زین خود پس از استفاده از تلمبه نباشید. این تلمبه برای لوله زین گرد مناسب است.

محافظ گوشی آیفون TT9841B

به عنوان یک دوچرخه‌سوار، حتما دوست دارید در عین لذت بردن از منظره و هوای پاک در طول مسیر دوچرخه سواری نگران دورشدن از محل اقامت و بی خیر ماندن همراهیان و یا خانواده خود نباشید. در این صورت، همراه داشتن تلفن همراه یکی از لوازم ضروری و اجتناب پذیر است. کمپانی Topeak برای تامین این منظور، محافظ گوشی خود را به بازار ارائه داده است که علاوه بر محافظت از گوشی در هنگام دوچرخه سواری امکانات دیگری نیز در اختیار دوچرخه سوار قرار می دهد.

مناسب برای آیفون 7، 6s ، 6

ساخته شده ازمواد ضد آب برای جلوگیری از نفوذ آب، هوا، گل و لای و آب برای حفاظت از تلفن هوشمند.

با توجه به اینکه در سفرهای کوتاه یا طولانی نیاز به برقراری تماس یا استفاده از GPS دارید، کاور محافظ وسیله ای ضروری برای حفاظت از گوشی شماست.

این کاور مخصوص آیفون دارای بدنه از جنس فوم برای حفاظت و یک صفحه لمسی روشن برای مشاهده صفحه نمایش تلفن همراه است. سیستم نصب Quick Click یکپارچه به شما امکان می دهد تا به راحتی و به سرعت کاور محافظ را نصب یا از تلفن همراه خود جدا کنید.

هشدار: تلفن همراه خود را برای مدت طولانی در کاور محافظ در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا محیط های گرم قرار ندهید.
قرار دادن آیفون در کاور محافظ به مدت طولانی در معرض تابش مستقیم نور خورشید ممکن است باعث گرمای تلفن همراه شما و بروز اشکال در کارکرد آن شود. در این صورت تلفن را از محافظ خود بیرون بیاورید و به یک محیط خنک تر منتقل کنید. اجازه دهید به طور کامل خنک شود تا دوباره بتوانید از آن استفاده کنید.