بلاگ

دوچرخه اسکورپیون مدل RS260 و RS270

دوچرخه اسکورپیون مدل RS260 و RS270

اگر بعد از تصميم برای خرید دوچرخه، به اين نتيجه رسیدید که دوچرخه کوهستان برای شما ایده آل است ما به شما باکیفیت ترین و خوش قیمت ترین دوچرخه بازار رو معرفی میکنیم .

 

دوچرخه های اسکورپیون را با عنوان دوچرخه هایی باکیفیت و با قیمت مناسب می شناسند. این برند که به تازگی وارد بازار دوچرخه شده است توانسته جایگاه خود را به خوبی بین برند های دیگر باز کند. این دوچرخه ها، با داشتن امکانات فنی خوب و استحکام مناسب، مقرون به صرفه نیز هستند. دوچرخه های کوهستان و رشته کراس کانتری این برند نیز با برخورداری از استحکام بالا و تعداد دنده های زیاد، حرکت در شیب های مختلف را برای دوچرخه‌سوار ساده می‎کنند.

دوچرخه کوهستان مدل RS270  و RS260 از جمله محصولات تولید شده توسط برند اسکورپین (Red Scorpion) بوده که به واسطه برخورداری از قطعاتی با‌کیفیت نسبت به دوچرخه های برندهای بسیار مطرح و رده بالای جهانی، تولید شده از آلومینیوم مشابه و طراحی  نزدیک آنها و البته قیمت بسیار بسیار مناسب تر، انتخابی مطلوب جهت استفاده در محیط‌های کوهستان است.

دوچرخه اسکورپیون مدل RS260 و RS270

 

دوچرخه‌هایی که برای استفاده در کوهستان طراحی و ساخته می‌شوند، باید دارای فریم مستحکم واستانداردی باشند تا در برابر ضربه و فشارهایی که به دوچرخه و بدن  شما وارد می‌شود مقاوم باشند ، چرا که انتخاب فریم خوب باعث می شود بسیاری از بیماری هایی نظیر: افتادگی شانه، کمر درد، فشار در ستون فقرات و زانو، که ممکن است در اثر استفاده از فریم نامرغوب برای شما رخ دهد، جلوگیری نماید . دوچرخه های برند اسکورپیون نیز با توجه به اهمیت این موضوع دارای فریمی ژئومتریک (یا مهندسی فریم حرفه ای) برای مسیرهای خاکی و همچنین مسیرهای شهری پردست انداز تهران بسیار مناسب می باشد.

 

جنس آلومینیوم تنه به واسطه دوام زیادی که در برابر ضربه و پوسیدگی حاصل از زنگ‌ زدگی دارد به شما کمک خواهد کرد تا از این دوچرخه بتوانید طی مدت زمان زیادی استفاده کنید. دوچرخه اسکورپیون مدل RS260 دارای ترمز دیسک مکانیکال (سیمی) می باشد، از دیگر مزیت های قابل توجه این دوچرخه  می توان به : سیستم 24 دنده شیمانو ، کمک قفل شو، سایز چرخ های 26 ، توپی تنه بلبرینگی، طوقه دوجداره، جک و قمقمه اشاره نمود.

دوچرخه اسکورپیون مدل RS270 دارای ترمز دیسک هیدرولیک (روغنی) می باشد، که به واسطه سرعت عمل بیشتری که نسبت به سایر ترمزها دارد ، به شما اطمینان خاطر بیشتری جهت حفظ امنیت در زمان رکاب ‌زدن خواهد داد. از دیگر مزیت های قابل توجه این دوچرخه اسکورپیون می توان به : سیستم 24 دنده شیمانو ، کمک قفل شو، لاستیک های برند تاپ کندا (KENDA )، سایز چرخ های 27.5 ، توپی تنه بلبرینگی، طوقه دوجداره، جک و قمقمه اشاره نمود.